Isnin, 16 Julai 2012

Doaku Untuk Suami Tercinta






Inilah kami...SHAIK ALIFF AKHBAR BIN SHAIK HARUNARASHIB bersama aku isterinya, NIRWANI BINTI HUSSIN dalam satu majlis perkahwinan sepupu sebelah suami pada 3.06.2012 Dewan merak kayangan Ampang Selangor Darul Ehsan.
Ketika ini usia perkahwinan kami telah menjangkau 9 bulan 2 minggu dan 4 hari sejak dinikahkan pada 16.09.2011 pada hari jumaat yang agung.

Alhamdulillah ya Rabb kerana mempertemukan kami dan seterusnya membahagiakan kami dalam ikatan perkahwinan yang mulia ini.
Tiada yange lebih indah selain anugerah yang Allah berikan ini pada saat aku benar-benar menginginkan sesuatu yang perlu untuk dijadikan landasan hidup selain berbakti kepada orang tuaku. Dialah suami yang Allah kurniakan itu,dialah Shaik Aliff Akhbar,dialah musuh dialah kawan dialah kekasih dialah sahabat dan dialah SUAMI.

Doaku untuk selalu bersama suamiku dalam saat getir dan indah....
“Aku bermohon Ya Allah yang maha pengasih lagi maha penyayang,sihat sejahterakanlah suamiku ini,sentiasalah menjagai dia dari segala musibah yang tidak diingini,jauhilah suamiku dari godaan syaitan yang Engkau murkai,lalaikan lah dia dari melakukan perkara maksiat dan dekatkanlah dia untuk mngerjakan amal ibadah kepada-Mu Ya Rabb. Dan Ya Allah yang mengasihi sekalian umah,berilah keberkatan serta rahmat-Mu kepada kami suami isteri,bahagiakanlah kami dalam limpahan kasih sayang,kurniakan kami anak-anak yang soleh dan solehan dengan sebaik-baik ciptaan-mu Ya Rabb.
Ya Allah yang maha Esa,ku mohon pada-Mu untuk mengekalkan ikatan yang suci ini kerana...ini lah kurniaan dari Mu yang teramata aku cintai selain cinta kepada-Mu ya Allah,teramat aku sayangi melebihi diriku sendiri,teramat agung untuk ku hormati,aku kasihi dan aku sanjungi Ya Allah. Ku mohon dari segala kebaikan yang ada berilah kepada kami umat-Mu yang sarat dengan cinta agung ini.

Sesungguhnya..tiada Tuhan yang berhak disembah melainkan engkau ya Allah dan Muhammad itu rasul utusan-Mu.”





Tiada ulasan:

Catat Ulasan